Stel je programma samen

Signeer sessie: 'Retail. De digitale hysterie voorbij’ | Gino van Ossel

Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant. 
Een realistische kijk op retail: De digitale revolutie heeft de klant veeleisender gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtsreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan.


In dit boek introduceert Gino Van Ossel het concept optichannel, waarmee hij retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie leidt. Met herkenbare voorbeelden is het een realistische kijk op retail en een praktisch kader om een succesvolle strategie uit te zetten die winst, competitiviteit en klantgerichtheid combineert.

Terug naar overzicht
  • partners
  • Feweb
  • Safeshops
  • Etion
  • Sponsor
  • Geneysy
  • Mex United
  • Vaimo
  • Bol.com
  • deJuristen
  • 2ndHands