Stel je programma samen

Ontdek je oneerlijke voordeel - Mex United

  • Workshop 2 u 
  • Inhoud 
    • Bouwstenen voor je oneerlijke voordeel 
      • Persona's en waardeproposities (Met welke waarden kan je je klanten bekoren?)
      • Strategie model van Treacy & Wiersema (waarin ga je excelleren) 
    • 5 criterai voor bepalen van je oneerlijke voordeel 
  • Voor wie? 
    • Voor ondernemers en leidinggevendeen die geen voldoening nemen met nog méér van hetzelfde en op een unieke manier een stevige positie in de markt willen innemen
    • Voor wie de interne blindheid wil ddorbreken en die in de uitdagende blik van buitenaf een duidelijke meerwaarde zien
    • Voor wie zijn (e-)commerce strategie wil baseren op waarden die de klant bekoren en waar je concurrent stikjaloers op is
  • Wat mag je verwachten? 
    • 2 ervaren consultants in marketing en e-commerce brengen makkelijk toepasbare hulpmiddelen aan om zelf je oneerlijk voordeel te bepalen en toe te passen 
    • Hands-on en praktisch gericht. Interactief 
    • Elke deelnemer ontvangt het boek "Het Oneerlijk Voordeel", van Cis Scherpereel en Kurt Ostyn
    • Een heerlijk ontbijt 
Terug naar overzicht
  • partners
  • Feweb
  • Safeshops
  • Etion
  • Sponsor
  • Geneysy
  • Mex United
  • Vaimo
  • Bol.com
  • deJuristen
  • 2ndHands