Stel je programma samen

De klantervaring in tijden van omnichannel (ronde Tafel in het Engels)

Les habitudes de consommation changent. Les clients zappent d'un canal de vente à l'autre. Le client n'est plus client d'un magasin ou d'un site e-commerce, mais d'une marque. Pour s'adapter à cela, il est nécessaire d'adopter une stratégie où le client est au coeur de la réflexion.  

Consumentengewoonten veranderen. Klanten zappen van het ene verkoopkanaal naar het andere. De klant is niet langer een klant van een winkel of van een e-commerce site, maar wel van een merk. Om zich hieraan aan te passen, is het noodzakelijk om een strategie te hanteren waarbij de klant centraal staat. 

meer weten over het project PROGRES ? ga naar https://project-progres.eu 

Terug naar overzicht
  • partners
  • Feweb
  • Safeshops
  • Etion
  • Sponsor
  • Geneysy
  • Mex United
  • Vaimo
  • Bol.com
  • deJuristen
  • 2ndHands